لیست هزینه مصنوعی در سال ۱۴۰۲ (از ارزان ترین قیمت)

28 شهریور 1402

برای عزیزانی که یک یا چند دندان (یا تمام دندان های) خود را از دست داده اند، دندان مصنوعی یکی از رایجترین روش های جایگزینی است. زیرا به نسبت روش های جایگزین دیگر، هزینه دندان مصنوعی بسیار کمتر است و تقریبا برای همه قابل پرداخت است. در این صفحه لیست قیمت دندان مصنوعی در سال ۱۴۰۲ درج شده و برای داشتن دید روشن تر و بهتر از پروتز دندان مصنوعی، ویدئوها و تصاویری نیز قرار داده ایم. سعی کنید تمام ویدئوها را تماشا کنید و نظرات خود را در خصوص نرخ، تعرفه یا قیمت پروتز دندان مصنوعی در بخش دیدگاه ها با ما در میان بگذارید.

جدول کلی قیمت دندان مصنوعی در سال ۱۴۰۲

به طور کلی و در یک نگاه می توانید لیست قیمت دندان مصنوعی در سال 1402 را در قالب این جدول ببینید. برای جزئیات بیشتر ادامه مقاله را نیز مطالعه بفرمایید.

نوع پروتزتعرفه عمومیتعرفه متخصص
هزینه دندان مصنوعی کامل فک بالااز ۶ میلیوناز ۸ میلیون
پروتز کامل فک پائيناز ۶ میلیوناز ۸ میلیون
قیمت پارسيل آکريلیکی فک بالا بيش از ۳ دنداناز ۲ میلیوناز ۳ میلیون
نرخ فليپر تا ۳ دندان از ۲ میلیوناز ۳ میلیون
پروتز پارسيل کروم کبالت فک بالااز ۵ میلیوناز ۷ میلیون
تعمير پروتز کامل شکسته  فک پاييناز ۸۰۰ هزارتوماناز ۱ م تومان
تعمير پروتز پارسيل شکسته  فک بالااز ۶۰۰ هزارتوماناز ۸۰۰ هزارتومان
ريلاين پروتز فک بالااز ۸۰۰ هزارتوماناز ۹۰۰ هزارتومان
جدول لیست قیمت دندان مصنوعی در سال ۱۴۰۲

با انواع دندان مصنوعی آشنا شوید

بیایید داستان را ساده تر کنیم. ما انواع دندان مصنوعی را در دو دسته مجزا قرار می دهیم. آن ها یا متحرک هستند یا ثابت. هر کدام از این دو دسته نیز خودشان ممکن است چند زیر شاخه داشته باشند. دسته اصلی و زیرشاخه های آن ها به این شکل هستند:

  • پروتزمتحرک
    • کامل (دست دندان)
    • پارسیل یا تکه ای
      • ژله ای
      • کروم و کبالت (بیس فلزی)
  • پروتز ثابت
    • اوردنچر (بر پایه ایمپلنت)
    • بریج دندان

در ادامه ابتدا متحرک ها را بررسی می کنیم سپس درباره آن هایی که ثابت‌اند مطالبی ارائه می دهیم. ما ضمن بررسی هر کدام از این دو، قیمت و هزینه دندان مصنوعی های موجود در هر دسته را با هم مقایسه می کنیم.

👋 برای انجام درمان دندانپزشکی در تهران فرم زیر را پر کنید

دریافت نوبت از سایت دکتر دندان

دندان مصنوعی متحرک

بیشتر پروتزهای دندان مصنوعی به صورت متحرک هستند. به عبارت دیگر، معمولاً شاهد آن هستیم بیشتر افرادی که دندان‌های خود را از دست داده‌اند، از این نوع پروتزها استفاده می‌کنند. دلیل این امر، هزینه کمتر پروتز دندان متحرک نسبت به دندان مصنوعی ثابت است.

در واقع پروتزهای متحرک، قابلیت جابجایی دارند و به جایگاه ثابتی متصل نمی‌شوند بنابراین به راحتی قابل حرکت هستند. به عبارت دیگر، شما می‌توانید پروتز را در هر زمان که می‌خواهید بردارید و مجدداً آن را روی قوس فکی قرار دهید. شما می‌توانید آن را در شب قبل از خواب از دهان خارج کنید و در صبح، بعد از بیدار شدن، دوباره از آن استفاده کنید.

انواع دندان مصنوعی متحرک این ها هستند

خود دندان مصنوعی متحرک به 2 دسته تقسیم می‌شود:

  • دندان مصنوعی متحرکِ کامل
  • دندان مصنوعی متحرکِ تکه ای (یا پارسیل)

درباره هر دو نوع در ادامه توضیحات بیشتری نوشته‌ایم. (حتما به تصاویر درج شده در ادامه با دقت نگاه کنید)

دندان مصنوعی متحرکِ کامل

اگر شما شخصی هستید که بیشتر (یا تمام) دندان های خود را از دست داده اید دندان مصنوعی کامل متحرک برای شما گزینه ایده‌آلی می‌باشد. به این پروتزها اصطلاحاً (دست دندان) هم گفته می شود. این ها می توانند جایگزین تمام دندان های از دست رفته در هر فک شوند.

عکس بخش های مختلف دندان مصنوعی کامل یا دست دندان
تصویر یک دست دندان مصنوعی کاملِ متحرک | مطابق جدول ابتدای صفحه هزینه و قیمت دندان مصنوعی متحرک می تواند به ازای هر فک بیش از ۴ میلیون باشد.

دندان مصنوعی تکه ای

اگر تعداد کمی از دندان های خود را از دست داده باشید باز هم راه حل ارزان قیمت تری از ایمپلنت ها و بریج ها پیش رویتان قرار دارد. این راه حل پروتز متحرک پارسیل است. پارسیل به معنای جزئی و تکه ای است. قیمت دندان مصنوعی تکه ای متحرک مقداری کمتر از هزینه دندان مصنوعی کامل است.

عکس شماتیک انواع دندان مصنوعی تکه ای

پروتزهایی متحرک پارسیل چند مدل هستند که شناخته شده ترین آن ها عبارتند از:

دندان مصنوعی ژله ای

دندان مصنوعی ژله ای این روزها بسیار پرطرفدار شده. در ساختار آن هیچ فلزی وجود ندارد و کاملا انعطاف پذیر است. ممکن است آن را با نام دندان مصنوعی فلکسی یا فلکسیبل هم بشناسید و قطعا از این به بعد بیشتر درباره آن می شنوید زیرا قیمت آن نسبت به هزینه دندان مصنوعی کامل و کروم کبالت کمتر است.

عکس دندان مصنوعی ژله ای

دندان مصنوعی ژله ای واقعا یک گزینه خوب برای افرادیست که سن و سال کمتری دارند. اصلا به این پروتزها دندان مصنوعی برای جوانان گفته می شود. لیست هزینه دندان مصنوعی ژله ای درجدول ابتدایی مقاله درج شده و به طور کلی هزینه این پروتز به این عوامل بستگی دارد:

  • تعداد دندان ها
  • جنس پایه (بخش منعطف)
  • دستمزد دندانپزشک
  • هزینه لابراتوار

👋 ممکنه این نوشته به درد شما بخوره: سیر تا پیاز دندان مصنوعی ژله ای

دندان مصنوعی پایه فلزی (کرو و کبالت)

دندان مصنوعی پایه فلزی متشکل از پایه آکریلیکی و فلز است. در این پروتزها، دندان ها با کمک گیره های فلزی به دندان ها ما متصل می شوند. به آن ها دندان مصنوعی کروم و کبالت نیز می گویند.

هزینه دندان مصنوعی پایه فلزی به عوامل زیر بستگی دارد:

  • تعداد دندان ها
  • جنس پایه غیرفلزی
  • جنس بخش فلزی
  • دستمزد دندانپزشک
  • هزینه لابراتوار
عکس دندان مصنوعی پارسیل با گیره فلزی

پروتز دندان مصنوعی ثابت

مجددا اگر تمام دندان ها از دست رفته باشد و بخواهید آن ها را جایگزین کنید یک گزینه روی میز برای شما پروتز کامل است. ولی اگر مایل نیستند که پروتزهایتان متحرک باشند و دوست دارید کاملا ثابت باشند، می توانید پروتز دندان ثابت بگذارید. این پروتزها به طور مشابه دو دسته هستند یا کامل هستند یا تکه ای.

دندان مصنوعی ثابت از نوع اوردنچر

اوردنچر یا پروتز دندان مصنوعی بر پایه ایمپلنت، نسل جدیدی از پروتزهای دندان است. این پروتزها ترکیبی از ایمپلنت دندان + دندان مصنوعی هستند. اصطلاحا به آن ها اوردنچر نیز گفته می شود. آن ها می  توانند جایگزین تمام دندن های از دست رفته یک یا هر دو فک شوند.

روند کار به این صورت است که در مجموع به تعداد 4 تا 6 ایمپلنت در دو فک بالا و پایین کاشته می شود و بعد از بهبودی کامل، اوردنچر یا پروتز دندان مصنوعی را روی ایمپلنت ها سوار می کنند. هزینه دندان مصنوعی بر پایه ایمپلنت هرچند بسیار زیاد است اما روش خوبی برای جایگزین کردن تمام دندان های از دست رفته است.

قیمت دندان مصنوعی ثابت اوردنچر به چه عواملی بستگی دارد؟

عکس دندان مصنوعی ثابت متکی بر ایمپلنت

هزینه دندان مصنوعی ثابت به عوامل مختلفی بستگی دارد. برخی از مهمترین فاکتورهایی که تاثیر قابل توجهی بر قیمت دندان مصنوعی ثابت اوردنچر دارند عبارتند از:

  • کشیدن دندان یا دندان ها
  • نیاز به پیوند استخوان دندان
  • نیاز به عمل لیفت سینوس
  • تعداد ایمپلنت ها
  • جنس و برند ایمپلنت ها
  • نحوه جراحی کاشت ایمپلنت
  • نوع و جنس پروتز
  • دستمزد جراح
  • موقعیت جغرافیایی
  • پوشش بیمه
  • و….

دندان مصنوعی ثابت از نوع بریج

بریج ها نوعی پروتز دندانی ثابت هستند و زمانی استفاده می شوند که 1 یا نهایتا چند دندان مجاور از دست رفته باشد. آن ها البته نصبتا تهاجمی هستند و هزینه بیشتری از دندان مصنوعی دارند. توضیح بیشتر بریج دندان در این صفحه بیشتر از این جایز نیست زیرا بحث آن ها بسیار گسترده است و باید در مقاله ای دیگر بررسی شود.

تصویر یک عدد بریج دندان سنتی

فقط همین را بدانید که هزینه بریج دندان در سال 1402 دست کم از 2 میلیون تومان شروع می شود و  بسته به انواع مختلف آن ممکن است هزینه آن ها به بیش از 15 میلیون تومان نیز برسد. البته تعرفه برخی از این بریج ها بسیار بیشتر از هزینه و قیمت دندان مصنوعی است.

👋 ممکنه این نوشته به درد شما بخوره: همه چیز درباره بریج دندان

هزینه دندان مصنوعی تامین اجتماعی دقیقا چقدر است؟

کاربران زیادی درباره قیمت دندان مصنوعی تامین اجتماعی سوالاتی مطرح کرده بودند به همین جهت مقدار کمک هزینه پروتزهای دندانی که تامین اجتماعی برای افراد تحت پوشش این سازمان در نظر گرفته را در قالب جدول زیر درج کردیم.

نوع پروتزقیمت به ریال
یک دست دندان کامل (دو فک)۲۰.۰۰۰.۰۰۰
نیم دست دندان کامل (یک فک)۱۰.۰۰۰.۰۰۰
پارسیل چند دندانی 3 دندان و بیشتر (هر دندان)۸۰۰.۰۰۰
جدول هزینه دندان مصنوعی تامین اجتماعی در سال ۱۴۰۲

تامین اجتماعی هزینه پروتز دندان چه کسانی را پرداخت می کند؟

تامین اجتماعی هزینه های پروتزهای دندانی را برای افرادی زیر در نظر گرفته است:

  • بیمه‌شدگان اجباری و افراد تحت تکفل
  • بیمه‌شدگان اختیاری و افراد تحت تکفل
  • بیمه‌شدگان توافقی و افراد تحت تکفل
  • مقرری بگیران بیمه بیکاری و افراد تحت تکفل
  • مستمری‌بگیران و افراد تحت تکفلشان که مشمول ماده 89 قانون تامین اجتماعی هستند.

نحوه دریافت هزینه دندان مصنوعی از بیمه تامین اجتماعی به چه شکل است؟

در ویدئوی زیر که توسط سازمان تامین اجتماعی تهیه شده درباره کمک هزینه پروتز دندان و نحوه اقدام برای دریافت آن توضیجات کاملی ارائه شده است.

پاسخ به سوالات رایج درباره هزینه دندان مصنوعی

آیا بیمه قیمت دندان مصنوعی را تقبل می کند؟

بله بیمه ها مخصوصا بیمه سلامت و تامین اجتماعی بخشی از هزینه دندان مصنوعی مصنوعی پرداخت کرده اید را تقبل می کند.

کمک هزینه دندان مصنوعی تامین اجتماعی در سال ۱۴۰۲ چقدر است؟

تامین اجتماعی بخشی از هزینه دندان مصنوعی را پرداخت می کند. همانطور که در مقاله توضیح داده شد، بسته به نوع پروتز ممکن است از ۵۰۰ هزارتومان تا ۲ میلیون تومان توسط این بیمه پوشش داده شود. لطفا جزئیات بیشتر را در جدول داخل مقاله مشاهده بفرمایید.

حداقل هزینه دندان مصنوعی در سال ۱۴۰۲ چقدر است؟

بسته به اینکه شما چه نوع پروتزی (ثابت یا متحرک) نیاز دارید، هزینه ها متفاوت خواهد بود. اما به نظر میرسد دست کم باید بین ۱۰ تا ۱۶ میلیون تومان هزینه، صرف داشتن یک دست دندان ارزان کرد.

منابع

این پست چقدر تونست بهت کمک کنه؟

امتیاز از راست به چپ بیشتر میشه!

میانگین امتیازات / 5. تعداد امتیازات

تا حالا کسی نظر نداده تو اولین نفر باش

ما متاسفیم که این پست براتون مفید نبوده

لطفا بهمون کمک کنید این پست رو بهتر کنیم

میشه لطفا بگید چطور میتونیم پست رو بهتر کنیم؟

205 پاسخ به "لیست هزینه مصنوعی در سال ۱۴۰۲ (از ارزان ترین قیمت)"

عباس
15 دی 1401
ببخشید من نفهمیدم الان دندانساز تجربی چند میزاره دست دندان کامل متحرک رو؟ ببخشین این قیمتهای بالا برای کدام شهره و به تومان هست؟!
    دکتر دندان
    17 دی 1401
    سلام گرامی دندانساز تجربی چندان توصیه نمیشه چون وضعیت دندان ها و فک رو بررسی نمیکنه در حالی که یک متخصص پروترهای دندانی با گرفتن گرافی و تجزیه و تحلیل های تخصصی اقدام به انتخاب و فراهم سازی پروتز شما می کنه. هزینه ها به ریال هست گرامی و از برخی دانشگاه های علوم پزشکی گرفته شده است. پاینده باشید🌹
خسرو محمدی
29 آذر 1401
من حدود ده سال است که دندان مصنوعی متحرک دارم واقعاً خسته شدم اگر بخواهم دندان مصنوعی ثابت بگذارم حدوداً چقدر هزینه می‌شود
    دکتر دندان
    30 آذر 1401
    سلام جناب محمدی هزینه دندان مصنوعی ثابت بر پایه ایمپلنت متغییر هست و به عوامل مختلفی بستگی داره. اما بیشترین عامل نوع و تعداد ایمپلنت های کاشته شده هست. هرچه ایمپلنت ها در هر فک بیشتر باشند هزینه هم بیشتر میشه. نمیشه واقعا هزینه دقیق داد و فکر نمی کنیم کمتر از 20 یا 25 میلیون برای هر فک باشه. پاینده باشید گرامی🌹
      محسن کاظمی
      29 اسفند 1401
      سلامودروددوباره خدمت شماجناب دکترعزیزوگرامی ممنونم ازبابت جوابتون واینکه اقایه دکترخودتون انجام میدین تقریباهردوفک چقدرهزینه برمیداره واگه بشه شماره ادمین تون درمطب روداشته باشم ممنون میشم سپاسگزارم
        دکتر دندان
        3 فروردین 1402
        سلام جناب کاظمی متاسفانه در حال حاظر درمان های پروتزی انجام داده نمیشه. می تونید با کلینیک هایی که شماره تماسشون در داخل سایت هست صحبت کنید. اما حتما قبل از هر کاری هزینه ها را بپرسید و ببینید کدامیک با بودجه شما هماهنگ تر هستند. پاینده باشید گرامی🌹
محسن کاظمی
28 آذر 1401
باسلام ودرودخدمت شما بنده فک بالاوپایین روکاملاکشیدم میخواستم بدونم ثابت بخوام بزارم واینکه قیمت ثابت مناسب باشه وخوب تقریباهردوفک چقدرهزینه برمیداره سپاسگزارم ازبابت جوابدهی
    دکتر دندان
    28 آذر 1401
    سلام جناب کاظمی پایه دندان مصنوعی ثابت ایمپلنت هست و ما تکنیک های مختلفی برای کاشت ایمپلنت ها برای پروتز ثابت داریم. هزینه نهایی شما به تعداد ایمپلنت های کاشته شده در هر فک و هزینه دنچر یا پروتز ثابت برای هر فک دارد. گمان نمی کنیم که کمتر از 25 میلیون برای هر فک کار تمام شود. لطفا با یک متخصص پروتز دندان یا یکی از متخصصانی که کاشت ایمپلنت را انجام می دهد مشورت کنید. (متخصص لثه، متخصص جراحی دهان و دندان و یا متخصص پروتز) پاینده باشید گرامی🌹
      رستمی
      19 دی 1401
      با عرض سلام و وقت‌بخیر بنده ۷دندون در فک بالا دارم که یکدست هستن و دوتا در فک پایین که جدا ازهم هستن لطفا هزینه ثابت چقدر میشه و بیمه تکمیلی چند درصد هزینه‌ها رو کاهش میده ممنون میشم راهنمایی کنید.
        دکتر دندان
        20 دی 1401
        سلام کاربر گرامی اگر دندان هایتان سالم هستند دست به آن ها نزنید و از آن ها مراقبت کنید. هزینه واقعا بستگی به برخی عوامل دارد و نمی توان با این آشفته بازار وضعیت اقتصادی یک عدد دقیق گفت. شما میبایست با یک متخصص پروتز یا متخصص لثه و کاشت ایمپلنت یا یک جراح دهان و دندان صحبت بفرمایید. برخی از مراکز درمانی، بیمه تکمیلی هم قبول می کنند. حتما قبل از اقدام برای هر کاری با دقت تحقیق کنید و حتما هزینه ها را از نزدیک جویا شوید. پاینده باشید گرامی🌹
شیرزاد
23 آذر 1401
باسلام..خیلی ممنون از اطلاعات ارایه شده بخصوص برای اینجانب که بازنشسته تامین اجتماعی هستم.و اصلا فکر نمی‌کردم که تامین اجتماعی ریالی بابت هزینه ی دندان پرداخت کند.باتشکر
    دکتر دندان
    26 آذر 1401
    سلام جناب شیرزاد گرامی بله پوشش میدهد منتهی مطابق دستورالعمل های تامین اجتماعی عمل کنید پاینده باشید گرامی🌹
maryam
23 آذر 1401
سلام،خسته نباشید آیا امکان داره در پارسیل کروم کبالت پایه های فلزی و قطع کرد؟ و اینکه باعث لقی دندان میشه؟ مادر من 4 تا دندان از دست داده و اینکه اگه بعداً دندان دیگه ای رو بکشه؛به پارسیل کروم کبالت میتونه دندانی اضافه کنه؟
    دکتر دندان
    23 آذر 1401
    سلام مریم گرامی پایه های فلزی در پروتز کروم کبالت برای گیر پروتز به دندان های دیگر است و معمولا برداشته نمی شوند. میتوانید جای گیره های فلزی گیره از جنس لثه پروتز بذارید. اینکار باید توسط تکنسین پروتز انجام شود. در صورت برداشتن پایه ها در خانه پروتز لق شده و می افتد. بله در برخی مواد امکان اضافه کردن وجود دارد ولی نه همیشه. باید با یک دندانپزشک متخصص پروتز یا یک تکنسین پروتز دندانی صحبت کنید. پاینده باشید گرامی🌹
      مسعود
      9 دی 1401
      سلام خسته نباشید دکتر جان ببخشید هزینه دندان تکی ژله ای متحرک چنده
        دکتر دندان
        11 دی 1401
        سلا مسعود گرامی هزینه پروتز دندان مصنوعی فلکسی تکی از 400 هزارتومان شروع می شود. این هزینه ممکن است در برخی مراکز کمتر و یا حتی بیشتر باشد پاینده باشید
      رحمان رسولی
      12 دی 1401
      سلام دکتر من میخوام دندان مصنوعی ثابت بزارم تقریبا همه دندونام خراب شده دندون دارما ولی خراب میخواستم بدونم چقدر هزینه داره چون واقعیت هزینه اش برام خیلی مهمه
        دکتر دندان
        14 دی 1401
        سلام جناب رسولی گرامی هزینه این نوع جایگزین های دندان ی بالا هست و نمیسه یک قیمت ثابت داد بهتر هست از چند کلینیک که اینکارو انجام میدن پرس و جو کنید. هزینه کاشت ایمپلنت و هزینه پروتز ثابت به خودی خود بالا هست و اگر خدای ناکرده مشکل تراکم استخوان و یا کمبود استخوان زیر سینوس داشته باشید هزینه پیوند هم باید پرداخت کنید. بهترین کار این است که در چند کلینیک ویزیت شوید و هزینه ها را مقایسه کنید پاینده باشید گرامی🌹
هاشمامامی
23 آذر 1401
با سلام.با عرضسلام و خسته نباشی.اینججانب دندان‌های فک پایین را می خواهم بسازم.هزینه آن‌ چقدر است.می توانم بیک روز بیایم برایم بسازید.چون از اطراف شهرکرد هستم
    دکتر دندان
    23 آذر 1401
    سلام جناب امامی هزینه ها در جدول ابتدای همین مقاله درج شده لطفا مجددا مشاهده بفرمایید. متاسفانه دکتر دندان در حال حاظر هیچ یک از خدمات دندانپزشکی را ارائه نمی کند. پاینده باشید گرامی🌹
علی
21 آذر 1401
سلام .هزینه های که نوشته آید بر اساس کجای کشور ایرانه .هزینه ست دندان مصنوعی در تبریز هر دو فک از دوازده میلیون تا بیست میلیون بستگی به دندان ساز یا دندانپزشک آب میخوره .این روز ها بعضی ها جیبشان گوده ویرایش کشیدن دندان عقل دو سه میلیون پول می‌خوان .
    دکتر دندان
    23 آذر 1401
    سلام علی گرامی هزینه ها بر اساس میانگین تعرفه های دندانپزشکی در سراسر ایران درج شده. تعرفه ها واقعا در هر شهری متفاوت هستند نظارت خاصی هم روی هزینه ها نیست متاسفانه پاینده باشید گرامی🌹
    زیبا
    4 دی 1401
    نه فقط تعرفه ها در شهرهای مختلف متفاوت است بلکه بی قانونی وهرج ومرج. در تمام قسمت‌های جامعه بیداد می‌کند هرکس هرچقدرتیغ اش ببرداز دیگری مطالبه میکندوهیچ مرجع نظارتی هم وجود ندارد .من درشهری که زندگی میکنم برای ساخت دندان مصنوعی جاهای زیادی سرزدم وقیمت گرفتم هرجا مبلغی میگفتندبا تفاوت فاحش از مبلغ قبلی که گرفته بودم.فعلا چاره‌ای جز تحمل نداریم.یاحق مانا باشید.
لیلا
4 آذر 1401
سلام خسته نباشید ببخشید در محدوده قرچک یا ورامین کلینکی هست که با این قیمت که شما گفتید کار انجام بده و کارشم خوب باشه واسه دندان متحرک تیکه ای ممنون
    دکتر دندان
    5 آذر 1401
    سلام لیلای گرامی ما سراغ نداریم ولی اگر در اینترنت یا سایت نظام پزشکی دنبال متخصصین پروتز دندان یا لابراتواهای دندانسازی بگردید می تونید پیدا کنید پاینده باشید🌹
    akbar
    28 آذر 1401
    باسلام دندان کشیدن یاجزی پرکردن با دفترچه تامین اجتماعی در گوهردشت بدون یک ریال خدا پشت وپنهان باشه انسانیت به آن میگند
مهدی
29 آبان 1401
با سلام . تو یه تصادف دو سال پیش دندان های بالا به کل خورد شده و تیکه هایش باقی مانده . هزینه هر واحد دندون مصنوعی فک بالا .مصنوعی قدر هست .هشت واحد . یا واحدی قدر محسوب میشه
    دکتر دندان
    1 آذر 1401
    سلام مهدی گرامی لطفا پیش از هر چیزی به یک دندانپزشک مراجعه بفرمایید تا وضعیت ریشه های باقی مانده دندان هایی که میفرمایید شکسته ارزیابی شود و سپس با کمک دندانپزشک درباره اینکه آیا دندان ها باید کشیده شود یا خیر صحبت کنید. در نهایت پروتز مناسب شما مشخص شود. پاینده باشید گرامی🌹
davod kyani
15 آبان 1401
آدرس رو بصورت دقیق بفرمایید باتوجه به اینکه ما کرج ساکن هستیم ..و اگر امکانش هست بفرمایید برای یک دست کامل البته فک پایین کاشت بصورت مصنوعی و ژله ای هزینه اش چقدر می باشد با وجود داشتن 6 دندان جلو که باید کشیده شود و همچنین مدت زمان این کار چند روز زمان می‌برد...با تشکر از آقای دکتر
    دکتر دندان
    16 آبان 1401
    سلام داوود گرامی دکتر دندان تنها یک مرجع عمومی دندانپزشکی برای بالا بردن آگاهی مردم نسبت به بهداشت و مسائل دهان و دندان هست و در حال حاظر هیچگونه ویزیت و یا خدمات دندانپزشکی ارائه نمی دهد. شما می توانید از طریق فرم های دریافت نوبت سایر کلینیک ها که در سایت وجود دارد برای ویزیت اقدام کنید. این فرم ها متعلق به دندانپزشکی های دیگر است. پاینده باشید گرامی🌹
      فریک
      1 آذر 1401
      معذرت خواهی میکنم. قیمت دندان مصنوعی متحرک برای هر فک که شما عرض کردین،خیلی بالاست.یا شاید اینجا تو محل ما ارزونه.یا اونجا دندونا زمستونا میرن پشت بام ،برف پارو میکنن...
        دکتر دندان
        1 آذر 1401
        سلام کاربر گرامی 😄 ممنون از اینکه نظر خودتون رو با ما در میان گذاشتید. ما قیمت ها رو بر اساس تغییراتی که صورت گرفته در طول سال درج کردیم. و اینکه قیمت ها خیلی متغییره. میفرمایید در شهر شما ارزان تر هست ولی ممکنه در شهرهای دیگر هزینه ها به مراتب بالاتر باشه. در هر صورت ممنون از خوش ذوقی شما و پاینده باشید گرامی😅🌹
نظر بدهید
لطفا تمامی موارد خواسته شده را وارد نمایید.

ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

وارد کردن موارد ضروری الزامیست.