لیست متخصص ارتودنسی در جردن و نواحی اطراف آن (معرفی بهترین ها)

20 آبان 1402

هرچند که ما یک لیست کلی و جامع داریم که در آن بهترین متخصصان ارتودنسی در تهران را معرفی کرده ایم، اما تصمیم گرفتیم تا برخی از شناخته شده ترین ارتودنتیست ها در نواحی و محله های تهران را نیز به صورت جدا معرفی کنیم. در این صفحه نیز لیست بهترین متخصص ارتودنسی در جردن معرفی شده اند. دیدن این لیست به افرادی که در جردن زندگی می کنند یا محل کارشان در این ناحیه است توصیه می شود.

لیست بهترین متخصص ارتودنسی در جردن و نواحی اطراف آن

دکتر هادی درویش پور (نزدیک به جردن)

دکتر درویش پور متخصص ارتودنسی دندان و ناهنجاری های فکی هستند که بیش از 15 سال سابقه درمان و مطب داری دارند. ایشان در حال خاضر بهترین مراکز ارتودنسی مجهز به ساخت الاینرهای شفاف و نامرئی را در شمال، غرب و مرکز تهران دارند.

آدرس مطب قیطریه دکتر درویش پور: مترو قیطریه، ابتدای بلوار صبا نبش کوچه خلیلی، طبقه دوم مطب دکتر هادی درویش پور

دکتر سیامک همت پور

زعفرانیه، مقدس اردبیلی ، نبش خیابان ب، شماره 148 ، طبقه اول

دکتر محمد فراهانی

  ولی عصر، بالاتر از خیابان دستگردی(ظفر)، نبش کوچه ناصری

دکتر هادی پرویز

 تهران، جردن (آفریقا)، بلوار آرش غربی، نبش پمپ بنزین

دکتر مهدخت حبیبی

  تهران، آفریقا (جردن)، نرسیده به بزرگراه مدرس، بلوار گلستان

👋 نوشته مرتبط: چرا باید نزدیکی محل زندگی خود متخصص ارتودنسی پیدا کنیم؟

دکتر امیرآقا خاوری

 تهران، آفریقا (جردن)، خیابان ناهید شرقی

دکتر مسعود سیفی

 تهران، بلوار آفریقا (جردن)، بلوار گلستان

چرا پیدا کردن یک متخصص ارتودنسی خوب بسیار مهم است؟

ارتودنسی یک درمان طولانی مدت است. ممکن است 1.5 سال به طور متوسط زمان لازم باشد تا نامرتبی دندان های شما اصلاح و برطرف شود. در طول این مدت نیز شما باید مرتب به مطب ارتودنتیست خودتان مراجعه کنید. تصور کنید که اگر متخصص انتخابی شما خوش اخلاق نباشد، یا پرسنلش رفتار مناسبی نداشته باشند و یا فاصله متخصص با خانه شما زیاد باشد چقدر ممکن است شما به زحمت و سختی بی افتید.

اگر یک زمانی در طول درمان ارتودنسی خود متوجه شوید متخصص کارش را به درستی انجام نداده و یا به هر دلیل دیگر نخواهید درمان خود را نزد آن متخصص انجام دهید، درمانتان نصف و نیمه به اتمام میرسد و هیچ متخصص ارتودنسی دیگری کار شما را ادامه نخواهد داد. بنابراین انتخاب ارتودنتیست همیشه از اهمیت زیادی برخوردار است.

چطور یک متخصص ارتودنسی در جردن پیدا کنیم؟

ساده است، شما می توانید به یکی از متخصصین داخل این لیست زنگ بزنیدو یا اینکه خودتان با جستجو در اینترنت، گرفتن ارجاع از یک دندانپزشک عمومی، توصیه نزدیکان و آشنایان، کمک گرفتن از تبلیغات محلی، لیستی از متخصصانی که در جردن یا اطراف آن هستند را گردآوری کرده و از میانشان یک متخصص خوب انتخاب کنید.

پاسخ به سوالات رایج

آیا متخصص معرفی شده در این لیست مطبشان دقیقا جردن است؟

از آنجا که تعداد متخصص ارتودنسی در جردن کم است، در این لیست ابتدا متخصصانی که در این ناحیه مطب دارند معرفی شده اند سپس نزدیک ترین متخصصان به جردن نیز در لیست جای گرفته اند.

من به دنبال بهترین نتایج درمانی هستم اگه به سایر نقاط خارج از جردن بروم چه؟

متخصصان توصیه می کنند که برای انجام درمان ارتودنسی بهتر است نزدیک ترین متخصص به محل زندگی، تحصیل و یا کار خود را انتخاب کنید زیرا قرار است ویزیت های متعدد و پی در پی داشته باشید. اما اگر نمی توانید بهترین متخصص ارتودنسی در جردن را در این لیست پیدا کنید و متخصص حرفه ای در شرق، غرب و یا مرکز تهران سراغ دارید می تواند به ایشان نیز مراجعه کنید.

آیا درمان های ارتودنسی توسط دندانپزشکان غیرارتودنتیست نیز انجام می شود؟

بله برخی از دندانپزشکان به صورت محدود درمان های ساده ارتودنسی را انجام می دهند اما همین دندانپزشکان مشکلات پیچیده مرتبط به نامرتبی دندان ها و فک ها را به یک متخصص ارتودنسی حرفه ای ارجاع می دهند. یعنی ارتودنتیست هایی مشابه با لیست بهترین متخصص ارتودنسی در جردن که در این صفحه معرفی شده اند.

این پست چقدر تونست بهت کمک کنه؟

امتیاز از راست به چپ بیشتر میشه!

میانگین امتیازات / 5. تعداد امتیازات

تا حالا کسی نظر نداده تو اولین نفر باش

ما متاسفیم که این پست براتون مفید نبوده

لطفا بهمون کمک کنید این پست رو بهتر کنیم

میشه لطفا بگید چطور میتونیم پست رو بهتر کنیم؟

نظر بدهید
لطفا تمامی موارد خواسته شده را وارد نمایید.

ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

وارد کردن موارد ضروری الزامیست.