لیست منتخب بهترین دندانپزشکی شبانه روزی تهران به انتخاب دکتر دندان

27 خرداد 1402
شاخص بهترین کلینیک دندانپزشکی در تهران

در این صفحه ضمن معرفی شماری از بهترین کلینیک های دندانپزشکی تهران، درباره تفاوت کلینیک و مطب و همچنین نحوه ویژگی ها و نحوه انتخاب یک کلینیک خوب توضیحاتی ارائه شده است. همچنین تعدادی کلینیک دندانپزشکی شبانه روزی معرفی شده که می توانید برای درمان های اورژانسی در هر ساعتی از شبانه روز به آدرس آن ها مراجعه کنید.

بهترین کلینیک دندانپزشکی در تهران (به انتخاب دکتر دندان)

کلینیک دندانپزشکی شبانه روزی تاج دنتال

 [icon name=”map-marker-alt” prefix=”fas”] تهران، جنت اباد مرکزی تقاطع نیایش ( چهار راه ایرانپارس) طبقه فوقانی بانک کوثر پلاک ۲

کلینیک دندانپزشکی شبانه روزی آبان

 [icon name=”map-marker-alt” prefix=”fas”]تهران، خیابان کارون، نرسیده به آذربایجان، جنب بیمارستان شهریار، پلاک 789

کلینیک دندانپزشکی شبانه روزی مسجد جامع غدیر خم

 [icon name=”map-marker-alt” prefix=”fas”]تهران، پاسداران، خیابان شهید کشوری (نگارستان هشتم)، میدان فرخی یزدی

کلینیک دندانپزشکی شبانه روزی پردیس

 [icon name=”map-marker-alt” prefix=”fas”] تهران، خیابان شریعتی، بالاتر از سیدخندان، نبش بن بست خیام، پلاک 948

کلینیک دندانپزشکی شبانه روزی زاگرس (اکباتان)

 [icon name=”map-marker-alt” prefix=”fas”] تهران، اکباتان، خیابان نفیسی، خیابان عظیمی، پلاک 42، طبقه 1

کلینیک دندانپزشکی دنیادنتال

 [icon name=”map-marker-alt” prefix=”fas”] تهران، میدان فاطمی ،ضلع جنوب شرقی میدان( نبش جویبار ) ساختمان گراد پلاک ۴۵ طبقه 4

کلینیک دندانپزشکی دُر (dorr)

 [icon name=”map-marker-alt” prefix=”fas”] تهران , خ مقدس اردبیلی، ابتدای خیابان فرخ، طبقه اول

کلینیک دندانپزشکی ستاره شرق

 [icon name=”map-marker-alt” prefix=”fas”] تهران، خیابان شهید مدنی، نرسیده به تقاطع سبلان، خیابان طیرانی پلاک 30

کلینیک دندانپزشکی خورشید شرق

 [icon name=”map-marker-alt” prefix=”fas”] تهران، افسریه، نبش پانزده متری سوم، پلاک 424، طبقه اول

👋 توجه: این صفحه به مرور زمان به روزرسانی می شود. چنانچه نتوانسته اید کلینیک مناسب خود را پیدا کنید در روزهای اینده به همین صفحه مراجعه بفرمایید.

کلینیک دندانپزشکی چیست؟

به مرکز دندانپزشکی که در آن تعداد زیادی دندانپزشک (عمومی و متخصص) مشغول ارائه خدمات به مراجعان هستند کلینیک دندانپزشکی گفته می شود. در چنین مرکزی اتاق و سالن انتظار بزرگ، یونیت های دندانپزشکی متعدد، پرسنل آموزش دیده و دندانپزشکانی که هر کدام تخصصی دارند در کنار هم مشغول ارائه خدمات به مراجعان در طول روز یا به صورت شبانه روزی هستند. در یک کلینیک بزرگ تمام خدمات از درمان های عمومی گرفته تا درمان های تخصصی مانند درمان ریشه و عصب کشی دندان، ارتودنسی، ترمیمی و زیبایی، پروتز دندان و انواع جراحی ها انجام داده می شود.

چند متخصص دندانپزشکی در یک تصویر

فرق بین مطب دندانپزشکی و کلینیک چیست؟

مطب یک مرکز دندانپزشکی کوچک است که تنها توسط یک دکتر دندانپزشک عمومی یا متخصص ارائه می شود. در چنین مرکزی که بیشتر جنبه تجاری دارد فقط خدمات خاص و محدودی انجام داده می شود. با 3 تفاوت کلینیک و مطب در ادامه بیشتر آشنا خواهید شد.

1. مطب تجهیزات و امکانات محدودی دارد

همانطور که ذکر شد، در یک مطب در آن واحد تنها یک یونیت دندانپزشکی و یک دندانپزشک حضور دارد. قاعدتا امکانات کمتری دارد و حتی ممکن است امکانات اولیه گرفتن عکس دندان نیز در یک مطب وجود نداشته باشد. اما کلینیک های دندانپزشکی حتما امکانات بیشتری دارند زیرا تعداد دندانپزشکان و درمان هایی که در آنجا انجام می شود زیاد است و مستلزم امکانات و تجهیزات بیشتری است.

2. مطب ها فعالیت محدودی دارند اما کلینیک ها نه!

یک مطب ممکن است صرفا در روزها و ساعات محدودی در طول روز فعالیت کنند اما برخی کلینیک ها حتی به صورت شبانه روزی فعالیت می کنند. به عنوان مثال ما در لیست بهترین کلینیک دندانپزشکی این صفحه تعدادی از مراکزی که به عنوان دندانپزشکی شبانه روزی فعالیت می کنند را معرفی کردیم که در تمام طول روز و حتی شب (حتی در طی روزهای تعطیل) باز هستند.

اینوگرافی خدمات ارائه شده توسط کلینیک دندانپزشکی شبانه روزی

کلینیک های دندانپزشکی شبانه روزی خدمات گسترده تری ارائه می دهند و برای مسائل اورژانسی زیر پذیرای بیماران در هر ساعت از شبانه روز هستند:

  • دندان درد
  • شکستگی دندان
  • خونریزی لثه
  • وارد شدن ضربه و تروما به صورت
  • عصب کشی اورژانسی دندان
  • و ….

3. مطب ها اغلب با بیمه ها طرف قرارداد نیستند

عکس شماتیک بیمه

به دلیل اینکه تعداد مراجعان به مطب ها کمتر از کلینیک ها است و رسیدگی به امورات بیمه مراجعان می تواند کار زمانبری باشد بیشتر مطب ها با هیچ بیمه ای طرف قرارداد نیستند این درحالی است که کلینیک های بزرگ معمولا با چند بیمه طرف قرارداد هستند. حتی مراکز دولتی یا خیریه با تعداد بیمه های بیشتری طرف قرارداد هستند تا هزینه های مراجعان خود را تا آنجا که ممکن است کاهش دهند.

🔔 این نوشته رو از دست ندید: هزینه خدمات دندانپزشکی 1402

منظور از دندانپزشکی شبانه روزی چیست؟

دندانپزشکی شبانه روزی در واقع به کلینیک هایی گفته می شود که به صورت شبانه روز در تمام ساعات روز و شب مشغول ارائه خدمات به شهروندان هستند. شما در هر ساعتی از شبانه روز و یا هر روزی از هفته به این مراکز مراجعه کنید، می توانید درمان های خود را در این مراکز انجام دهید.

آیا مراکز دندانپزشکی که ساعاتی از شب تعطیل هستند نیز دندانپزشکی شبانه روزی در نظر گرفته می شوند؟

عکس یک ساعت دیجیتال که ساعت 3:02 را نشان می دهد.

برخی از مراکز دندانپزشکی بین ساعات 12 شب تا 6 صبح تعطیل هستند. با اینکه در این ساعات خدمات ارائه نمی دهند اما باز هم می توان آن ها را دندانپزشکی شبانه روزی در نظر گرفت. زیرا معمولا ترافیک بیماران در ساعات 12 شب تا 6 صبح به خودی خود ناچیز است.

در یک کلینیک دندانپزشکی شبانه روزی چه دندانپزشکانی حضور دارند؟

در چنین مراکز معمولا دست کم یک دندانپزشک عمومی و تعدادی متخصص دیگر نیز حضور دارند. مثلا متخصص درمان ریشه، متخصص ارتودنسی و …. . در فهرست بهترین کلینیک دندانپزشکی در تهران برخی از کلینیک های معرفی شده بیش از 5 متخصص حضور دارند.

آیا کلینیک دندانپزشکی شبانه روزی اطفال به صورت جداگانه و تخصصی داریم؟

اینطور نیست که یک کلینیک دندانپزشکی شبانه روزی مجزا برای کودکان و یک نمونه دیگر برای بزرگسالان داشته باشیم. معمولا کلینیک هایی که اعلام می شود مربوط به اطفال هستند، تمام انواع درمان را ارائه می دهند و تنها ممکن است فضای بزرگ تر و یا تخصصی تری برای کودکان (به نسبت کلینیک های شبانه روزی معمولی) در اختیار داشته باشند. بنابراین ما چیزی به اسم کلینیک دندانپزشکی کودکان به صورت جداگانه و کاملا اختصاصی نداریم.

این پست چقدر تونست بهت کمک کنه؟

امتیاز از راست به چپ بیشتر میشه!

میانگین امتیازات / 5. تعداد امتیازات

تا حالا کسی نظر نداده تو اولین نفر باش

ما متاسفیم که این پست براتون مفید نبوده

لطفا بهمون کمک کنید این پست رو بهتر کنیم

میشه لطفا بگید چطور میتونیم پست رو بهتر کنیم؟

3 پاسخ به "لیست منتخب بهترین دندانپزشکی شبانه روزی تهران به انتخاب دکتر دندان"

موسی
7 اردیبهشت 1402
سلام خسته نباشید هزینه دندان مصنوعی هردوفک متحرک چقدر هزینه داره فرق آزاد با بیمه چقدر هستش؟ دندون مصنوعی که کار دارید چند مدل هستش ؟؟؟من ساکن رباط کریم هستم جنوب تهران میشینم
    دکتر دندان
    10 اردیبهشت 1402
    سلام موسی گرامی هزینه ها در ابتدای مقاله درج شده، اگر شما بیمه تامین اجتماعی دارید و یا بیمه تکمیلی تان هزینه های پروتز را پرداخت می کند می توانید از بیمه کمک بگیرید در غیر این صورت آزاد است. می توانید در اینترنت و یا سایت دکتر دندان به دنبال متخصصان پروتزهای دندانی در تهران بگردید. پاینده باشید عزیز🌹
مجید تقوایی
7 اسفند 1401
ممنون برای معرفی کلینیک واسه جنوب شهر. من از شدت درد واقعا نمیدونستم کجا برم کسی هم سراغ نداشت بهم کلینیک معرفی کنه. خدا خیرتون بده دست ندرکاران سایت. ممنون
نظر بدهید
لطفا تمامی موارد خواسته شده را وارد نمایید.

ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

وارد کردن موارد ضروری الزامیست.