لیست متخصصین دندانپزشکی کاشت ایمپلنت در تهران

به انتخاب سایت دکتر دندان
در این صفحه با شماری از متخصصین جراحی فک و صورت، و لثه و ایمپلنت آشنا می شوید که سابقه نسبتا زیادی در کاشت ایمپلنت دارند. این صفحه به مرور زمان به روز می شود. همچنین بعد از مشاهده لیست، دکتر دندان نکاتی توضیح داده که می تواند به شما در پیدا کردن بهترین متخصص ایمپلنت در تهران کمک کند. در صورت تمایل این بخش را نیز مطالعه بفرمایید.

بهترین کلینیک دندانپزشکی برای ایمپلنت در تهران

در مورد کاشت ایمپلنت دندان، یافتن کلینیک مناسبی که انتظارات شما را برآورده می‌کند و بالاترین کیفیت مراقبت را تضمین می‌کند از اهمیت بالایی برخوردار است. در شهر شلوغی مانند تهران، جایی که کلینیک های دندانپزشکی متعددی خدمات کاشت ایمپلنت را ارائه می دهند، لیستی از بهترین ها را با دقت تهیه کرده ایم. این چند کلینیک منتخب بر اساس معیارهای دقیق، با تمرکز اولیه بر کیفیت مواد مورد استفاده و در دسترس بودن تجهیزات پیشرفته انتخاب شده‌اند.

کاشت ایمپلنت یک زمینه بسیار تخصصی است که نیاز به دقت، تخصص و تعهد به استفاده از مواد درجه یک دارد. کلینیک های دندانپزشکی که در لیست ما قرار دارند به دلیل تعهد به رضایت بیماران متمایز هستند. این کلینیک ها با اولویت استفاده از مواد بهتر، بالا بود طول عمر کار، دوام و جذابیت زیبایی ایمپلنت هایی را که قرار می دهند تضمین می کنند.

علاوه بر این، این کلینیک ها دارای مجموعه ای جامع از تجهیزات پیشرفته هستند که به متخصص ایمپلنت خود امکان ارائه خدمات استثنایی کاشت ایمپلنت را می دهد. از فناوری تصویربرداری پیشرفته برای تشخیص دقیق گرفته تا ابزارهای جراحی پیشرفته، هر کلینیک در لیست ما مجهز به جدیدترین ابزارها و فناوری‌ها برای اطمینان از نتایج بهینه برای بیماران است. به همین دلیل است

دنیا دنتال

کلینیک کاشت ایمپلنت در مرکز تهران
4.8
رضایت کاربران (1329)
4.8
رضایت کاربران (1329)
درباره دکتر :
آدرس مطب :
میدان فاطمی ،ضلع جنوب شرقی میدان ( نبش جویبار ) ساختمان گراد پلاک ۴۵ طبقه اول

کلینیک تاج دنتال

کلینیک دندانپزشکی شبانه روزی در تهران
4.7
رضایت کاربران (978)
4.7
رضایت کاربران (978)
درباره دکتر :
آدرس کلینیک :
تهران، جنت اباد مرکزی تقاطع نیایش ( چهار راه ایرانپارس) طبقه فوقانی بانک کوثر پلاک ۲

لیست بهترین متخصص ایمپلنت در تهران

کاشت ایمپلنت مستلزم تعادل ظریفی از مهارت، دقت و درک عمیق آناتومی دندان و فک است. دندانپزشکان معرفی شده در لیست بهترین متخصص ایمپلنت در تهران همگی دارای تجربه فراوانی هستند که از طریق سال ها تمرین اختصاصی و تعهدی استوار برای تسلط بر هنر خود به دست آمده است. آنها با دانش و تخصص گسترده خود، ایمپلنت های متعددی را با موفقیت قرار داده اند و لبخندهای بی شماری را بازگردانده و کیفیت زندگی بیماران خود را بهبود بخشیده اند.

هر متخصصی که در لیست بهترین متخصص ایمپلنت دندان قرار دارد، آموزش های دقیقی را در زمینه ایمپلنت های دندانی گذرانده است. آنها گواهینامه های پیشرفته را به دست آورده اند و تحصیلات خود را ادامه داده اند تا در خط مقدم آخرین تکنیک ها و پیشرفت های ایمپلنتولوژی باقی بمانند. تعهد تزلزل ناپذیر آنها به توسعه حرفه ای تضمین می کند که آنها از نوآورانه ترین رویکردها در کار خود استفاده می کنند و نتایج بهینه را برای شما به ارمغان می آورند. بدون معطلی لیست بهترین متخصص ایمپلنت در تهران به انتخاب دکتر دندان را مرور کنیم:

دکتر غلامرضا محمدی

ایمپلنتولوژیست
4.8
رضایت کاربران (576)
4.8
رضایت کاربران (576)
درباره دکتر :
ایمپلنتولوژیست از سوئیس، عضو انجمن بین المللی جراحان ایمپلنتولوژی اشترومن(ITI)، عضو هیئت علمی آکادمی IAMDI خاورمیانه، دارای گواهینامه ایمپلنت از وزارت بهداشت و درمان و اموزش پزشکی
آدرس :
تهران، میدان ونک، خیابان ملاصدرا، نبش شمالغربی کردستان، پلاک 45، طبقه همکف

دکتر محسن عباسی

جراح دهان، فک و صورت
4.6
رضایت کاربران (500)
4.6
رضایت کاربران (500)
درباره دکتر :
آدرس مطب :
تهران، زعفرانیه، میدان اعجازی، بلوار بهزادی، داخل کوچه مردانی، پلاک 51، واحد 401

دکتر محمدرضا باقری

متخصص پروتزهای دندانی و ایمپلنت
4.6
رضایت کاربران (450)
4.6
رضایت کاربران (450)
درباره دکتر :
آدرس :
تهران، خیابان ولنجک، تقاطع خیابان 14، ساختمان وفا، طبقه 4، واحد 402

دکتر مصطفی حیدری

جراح دندانپزشک
4.4
رضایت کاربران (340)
4.4
رضایت کاربران (340)
درباره دکتر :
آدرس :
تهران، گیشا، علیالی غربی، پلاک 52، واحد 10

دکتر وحید دهقان

جراح فک و صورت ، ایمپلنت
4.4
رضایت کاربران (250)
4.4
رضایت کاربران (250)
درباره دکتر :
آدرس :
تهران، نلسون ماندلا، خیابان قبادیان غربی، پلاک ۸

دکتر محمدرضا دل آرام

متخصص جراحی لثه و ایمپلنت
4.3
رضایت کاربران (150)
4.3
رضایت کاربران (150)
درباره دکتر :
آدرس :
تهران، میدان ونک - خیابان ملاصدرا - نرسیده به پل کردستان - پلاک هشت - ساختمان پزشکان صدرا - واحد 4
👋 صفحه بهترین متخصص ایمپلنت در تهران به مرور زمان به روزرسانی خواهد شد. لطفا اگر متخصص مد نظر خود را پیدا نکردید در آینده باز هم به این صفحه مراجعه بفرمایید.

به چه دندانپزشکی متخصص ایمپلنت گفته می شود؟

دندانپزشکی شاخه ها و تخصص های زیادی دارد. در حالت عادی یک دندانپزشک 6 تا 7 سال در دانشگاه های علوم پزشکی تحصیل می کند تا دوره عمومی را به اتمام برساند. پس از سپری کردن دوره عمومی، بیشتر دندانپزشکان طرح خود را آغاز می کنند و پس از آن مطب دایر می کنند. این ها دندانپزشکان عمومی هستند.

برخی از دندانپزشکان تریجح می دهند به صورت تخصصی به دندانپزشکی بپردازند برای همین در آزمون دستیاری شرکت کرده و بعد از قبول شدن در این آزمون یکی از تخصص های اصلی دندانپزشکی را انتخاب می کنند. ارتودنسیريال درمان ریشه، ترمیمی و زیبایی، پروتز های دندانی، لثه و … تخصص های اصلی هستند.

با این حال ما هیچ تخصصی به نام ایمپلنت نداریم. بلکه درمان ایمپلنت دندان به صورت شناور توسط چند متخصص انجام داده می شود. متخصص پروتزهای دندان، پریودنتیست یا متخصص لثه، جراح دهان و در پاره ای از موارد دندانپزشکان عمومی باتجربه درمان ایمپلنت را انجام می دهند. بنابراین ما به این متخصصان در اصطلاحا می گوییم متخصص ایمپلنت.

متخصص پروتزهای دندانی

این متخصص می تواند انواع ترمیم های دندانی را انجام داده و حتی پروسه های زیبایی را نیز تا حدی مدیریت کند. کار اصلی او احیا و ترمیم دندان با کمک انواع پروتزهای دندانی شامل دندان مصنوعی، بریج یا پل دندان، روکش ها و کاشت ایمپلنت دندان است.

متخصص و جراح لثه

متخصص لثه که اصطلاحا پریودنتیست نامیده می شود، یک دندانپزشک خبره و آموزش دیده در زمینه پیشگیری، تشخیص و درمان بیماری های مرتبط با بافت لثه است. این جراح می تواند هرچیزی که در ارتباط با لثه هست را مدیریت کند. جرمگیری دندان، انواع جراحی لثه و کاشت ایمپلنت از جمله مهم ترین اقدامات انجام شده توسط این متخصص است. متخصص لثه را می تواند در شرایطی که باتجربه باشد بهترین متصص ایمپلنت به شمار آورد.

جراح دهان و دندان

دو دندانپزشک دیگر، هرچند که متخصص ایمپلنت دندان شناخته می شوند اما به اندازه یک جراح دهان و دندان تخصص و مهارت انجام کاشت ایمپلنت ندارند. در واقع این جراحان می توانند از ساده ترین تا پیچیده ترین نمونه های کاشت را انجام دهند و بهترین نتایج را به ارمغان بیاورند.