بهترین متخصص دندانپزشکی ترمیمی و زیبایی در تهران

لیست 5 تایی به انتخاب دکتر دندان
برای اوندسته از عزیزانی که میخوان اصلاح طرح لبخند انجام بدن و به دنبال یه دندانپزشک متخصص ترمیمی و زیبایی هستن یه لیست 5 نفره آماده کردیم که توصیه میکنیم حتما یه نگاه بهش بندازید. ما سعی کردیم بر اساس تخصص، مهارت، میزان رعایت پروتکل ها، هزینه درمان و محیط مطب ها این دندانپزشکا رو لیست کنیم. بیشتر از این وقتتون رو نمی گیریم بفرمایید و لیست بهترین متخصص ترمیمی و زیبایی در تهران رو مشاهده کنید.

دکتر ماهور قربانی

متخصص ترمیمی و زیبایی در تهران
4.8
رضایت کاربران (543)
4.8
رضایت کاربران (543)
درباره دکتر :
دکتر ماهور قربانی در سال ۱۳۵۹ متولد شدند. ایشان دوره ی پیش دانشگاهی را در دبیرستان مهدوی تهران گذراندند و در سال ۱۳۷۷ فارغ التحصیل شدند. دکتر قربانی پس از گذراندن دوره ی پیش دانشگاهی، در دانشگاه سراسری بابل در رشته ی دندانپزشکی عمومی مشغول به تحصیل شده و در سال ۱۳۸۴ از این دانشگاه فارغ التحصیل شدند. ایشان در سال ۱۳۹۴ در رشته ی تخصصی دندانپزشکی ترمیمی و زیبایی از دانشگاه آزاد تهران فارغ التحصیل شدند.
آدرس 1 :
خ مقدس اردبیلی، ابتدای خیابان فرخ، طبقه اول
آدرس 2 :
تهران , میدان ونک
بعضی از کلینیک های دندانپزشکی از حضور بهترین متخصصان ترمیمی و زیبایی دندان نیز بهره مند هستند بنابراین سعی کردیم نام دو کلینیک رو در لیست بهترین متخصص ترمیمی و زیبایی دندان در تهران درج کنیم.

کلینیک دندانپزشکی دنیادنتال

کلینیک شبانه روزی
4.8
رضایت کاربران (530)
4.8
رضایت کاربران (530)
درباره دکتر :
کلینیک دندانپزشک تاج در جنت آباد مرکزی تقاطع نیایش (چهارراه ایرانپارس) در شهر تهران واقع شده است. این مرکز با پشتوانه ای قوی از تجربه و تخصص همکاران دندانپزشک و متخصص و جمعی از اساتید بنام دانشگاهی در انجام کلیه خدمات تخصصی و عمومی دندانپزشکی در خدمت شما بیماران و مراجعان محترم می باشد.
آدرس مطب :
تهران، خ مقدس اردبیلی، ابتدای خیابان فرخ، طبقه اول

کلینیک دندانپزشکی دنیادنتال

دندانپزشکی ترمیمی وزیبایی و ایمپلنت
4.7
رضایت کاربران (520)
4.7
رضایت کاربران (520)
درباره دکتر :
سال‌هاست که سطح انتظارات و رفتار مراجعان را زیر نظر داریم. ما خوب می‌دانیم که شما به عنوان یک مراجع، دقیقاً از یک کلینیک دندانپزشکی چه می‌خواهید. با شناختی که از شما مراجعین گرامی داریم، مرکز دنیادنتال را دایر کردیم تا شیوه نوین ارائه خدمات دندانپزشکی را آنگونه که شایسه شماست، به شما ارائه دهیم.
آدرس کلینیک :
میدان فاطمی ،ضلع جنوب شرقی میدان( نبش جویبار ) ساختمان گراد پلاک ۴۵ طبقه 4

مجموعه دندانپزشکی آرتمان درمان

مجموعه دندانپزشکی ترمیمی و زیبایی
4.5
رضایت کاربران (500)
4.5
رضایت کاربران (500)
درباره دکتر :
گروه آرتمان درمان با حضور متخصصان دندانپزشکی از سال ۱۳۸۱ به ارائه خدمات درمانی با رویکرد پیشگیرانه (بی‌نیاز شدن از درمان) و محافظه‌کارانه (تعهد به بافت طبیعی دندان) پرداخته است.
آدرس مجموعه :
خیابان آزادی، بلوار استاد معین، پایین‌تر از تقاطع طوس، پلاک 158، طبقه 2

دکتر دلارا جهری

متخصص ترمیمی و زیبایی
4.3
رضایت کاربران (356)
4.3
رضایت کاربران (356)
درباره دکتر :
هدف ما ارائه تمامی خدمات تخصصی مربوط به دهان و دندان از چک آپ گرفته تا جراحی های پیچیده به بیماران است. در این خصوص رضایت صد در صدی شما عزیزان از نحوه خدمت رسانی، اطلاع رسانی، ارائه آموزش های لازم جهت انجام صحیح مراقبت های پس از درمان دغدغه اصلی تمامی کادر درمانی و اداری کلینیک تخصصی دندانپزشکی دکتر جهری است.
آدرس مطب :
سعادت آباد، بلوار فرحزادی، برج افق؛ طبقه دوم، واحد ۵

دکتر مهرداد فلاح

دنداپزشک ترمیمی و زیبایی
3.9
رضایت کاربران (243)
3.9
رضایت کاربران (243)
درباره دکتر :
دکتر مهرداد فلاح در سال 1378 از دانشگاه شهید بهشتی تهران موفق به اخذ مدرک دکترای دندانپزشکی شد، در سال 1380 وارد دوره رزیدنتی دندانپزشکی ترمیمی شده و در سال 1382 دوره تخصصی دندانپزشکی را به اتمام رسانده و موفق به اخذ بورد تخصصی در رشته دندانپزشکی زیبایی و ترمیمی گردیده است.
آدرس مطب :
خیابان شریعتی ، پل رومی ، روبروی مترو قیطریه ، ساختمان امگا ، پلاک 1834 ، طبقه 4

دکتر سارا کاوه

متخصص ترمیمی و زیبایی دندان
3.8
رضایت کاربران (231)
3.8
رضایت کاربران (231)
درباره دکتر :
فارغ التحصیل دکترای عمومی دندانپزشکی از دانشگاه علوم پزشکی مشهد(1389)، فارغ التحصیل دکتری تخصصی دندانپزشکی ترمیمی و زیبایی از دانشگاه علوم پزشکی اصفهان(1394)، دارنده ی بورد تخصصی دندانپزشکی ترمیمی و زیبایی
آدرس :
منطقه 3، خیابان پاسداران، پلاک 70

متخصص ترمیمی و زیبایی به چه دندانپزشکی گفته میشه؟

یه دکتر دندانپزشک در حالت عادی یه دوره 6 تا 7 ساله رو توی دانشگاه میگذرونه تا بتونه بشه دندانپزشک عمومی. همین دندانپزشک اگه 3 تا 4 سال دیگه رو دانشگاه بره و از بین شاخه های دندانپزشکی مثل ارتودنسی، ترمیمی و زیبایی، پروتز و … یکی رو به صورت آکادمیک بخونه میتونه توی این شاخه ها مدرک تخصصی بگیره و بهش لقب دکتر دندانپزشک رو بدن.

این یعنی متخصص ترمیمی و زیبایی هم یه دکتر دندانپزشک عمومیه که 3 تا 4 سال رو به صورت حرفه ای و تخصصی درباره ترمیم و زیبایی دندان آموزش دیده و میتونه با عنوان دندانپزشک متخصص ترمیمی و زیبایی دندان شناخته بشه. مثه دندانپزشکایی که ما اسمشون رو داخل این لیست آوردیم.

👋 شاید این نوشته به درد شما بخوره: دندانپزشکی شبانه روزی

پاسخ به سوالات متداول درباره متخصصان ترمیمی و زیبایی دندان

در این بخش به سوالات پرتکرار کاربران سایت دکتر دندان در خصوص این متخصصان پاسخ داده ایم. چنانچه شما نیز سوالی برای پاسخ دارید آن را از طریق فرم تماس با ما یا فرم دیدگاه ها در مقالات سایت مطرح کنید.

تفاوت دندانپزشک زیبایی با متخصص ترمیمی و زیبایی چیست؟

دندانپزشک زیبایی معمولا یک دندانپزشک عمومی است که بر اساس تجربه ای که در خصوص زیبایی دندان ها دارد اقدام به انجام انواع درمان های زیبایی می کند. اما متخصص ترمیمی و زیبایی دندانپزشکی است که به مدت 3 سال دوره های تخصصی ترمیمی و زیبایی را انجام داده و صرفا درمان های مرتبط با ترمیم و زیبایی دندان را انجام می دهد.

چرا هزینه درمان های ترمیمی و زیبایی زیاد است؟

اولین دلیل این است که برخلاف درمان های ترمیمی، درمان های زیبایی تحت پوشش بیمه قرار نمیگیرد. اگر درمان ها توسط یک متخصص ترمیمی و زیبایی خوب و باتجربه انجام شود نیز هزینه بالاتر می رود. این افزایش هزینه به دلیل این است که کیفیت متریال و کیفیت درمان و در نتیجه ماندگاری نتایج زیاد است.