دکتر دندان پیشگامِ عرصه دندانپزشکی پیشگیری است

دکتر دندان یک مرجع عمومی دندانپزشکی و سلامت دهان و دندان است. رسالت ما در دکتر دندان آموزش ساده و کاربردی مسائل مربوط به سلامت و بهداشت دهان و دندان به کاربران و عامه مردم است.دکتر دندان در وهله اول بستری برای ارائه محتوای کاربردی، عملی و مورد نیاز کاربران در حوزه سلامت دهان و دندان است. ما به زبانی ساده، مفاهیم دندانپزشکی را برای کاربران‌مان توضیح می‌دهیم و تلاش می‌کنیم تا با تمرکز بر آموزشِ اقدامات پیشگیرانه، به ارتقای بهداشت دهان و دندان در میان ایرانیان کمک کنیم.

ما مسیر درمان را به کاربرانمان نشان می دهیم

همچنین هر آنچه که کاربران یا مراجعان به مراکز دندانپزشکی می‌بایست درباره درمان های رایج دندانپزشکی بدانند را به زبانی شیوا و مبتنی بر رفرنس‌های علمی و منابع معتبر دیگر ارائه می‌دهیم. ما با کمک نظرات و دانش شمار زیادی دندانپزشک عمومی، متخصص ترمیمی و زیبایی دندان، متخصص لثه درمانی، متخصص جراحی دهان و دندان، متخصصان ارتودنسی، دندانپزشکان کودکان و …. کاری می کنیم که دانش کاربران و مراجعان افزایش یافته و سلامت دهان و دندان آن ها ارتقاء یابد.

ما بهترین های دندانپزشکی را معرفی می کنیم

ما در دکتر دندان به جهت افزایش راحتی و سهولت دسترسی بیماران و کاربران مخصوصا در شرایط همه گیری کرونا، اقدام به معرفی مراکز معتبر دندانپزشکی، کلینیک ها و متخصصان دندانپزشکی می کنیم. همواره معتقدیم که معرفی شدن دندانپزشکان حرفه ای، دلسوز و باتجربه به کاربران، می تواند گامی هرچند کوچک برای کمک به آن ها و افزایش سلامت دهان و دندان‌شان است.

منابع دکتر دندان

برای اینکه بتوانیم اطلاعات دست اول، علمی و کاربردی در حوزه دهان و دندان به کاربرانمان ارئه دهیم، از منابع و رفرنس های معتبر و شناخته شده ایرانی و خارجی استفاده می کنیم. برخی از منابع و رفرنس‌های دکتر دندان عبارتند از:

  • سایت های (clevelandclinic.org/ webmd/ nhs.uk/ medicinenet.com/ mayoclinic.org / و …. )
  • برخی از دندانپزشکان
  • برخی کتب مرجع دندانپزشکی
  • وزارت بهداشت و درمان
  • مرجع مقالات علمی-دندانپزشکی مانند (PubMed/ ScienceDirect/ ResearchGate و ….)

دکتر دندان جایگزین مراجعه، ویزیت و درمان دندانپزشکی نیست

با اینکه اطلاعات علمی و کاملا کاربردی به کاربرانمان ارائه می دهیم اما به هیچ عنوان هیچ یک از محتویات این سایت جایگزین ویزیت تخصصی دندانپزشک نیست و یا جای درمان دندانپزشکی را نمی گیرد. اطلاعات دکتر دندان صرفا برای آگاهی بخشی و اغلب پیشگیرانه است.ما اطلاعات مربوط به درمان ها و مسائل دندانپزشکی را ارائه می دهیم اما بیشتر سعی می کنیم کاربران را ترغیب به مراجعه به دندانپزشک کنیم. در واقع ما بیشتر راهنما و چراغ راه هستیم.